Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzi”.

 

Modificare sau anulare comanda

 

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzi”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0735.22.33.74. Colegii nostri vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

 

Modalitati de livrare

 

Livrare prin curier (standard)

 

Livrarea este gratuita pentru localitatile aflate in aria de acoperire Urgent-Cargus (Vezi aici lista locatitatilor din aria de acoperire).

 

Pentru localitati in afara retelei de curierat, livrarea se face contra unei taxe suplimentare de 25 lei, indiferent de categoria din care face parte produsul.

 

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.

Daca ai ales o alta modalitate de plata – ordin de plata – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate prin ordin de plata este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.